Wszystko, co ma związek z klasowymi sesjami RPG ;)
Zasady dodatkowe, obowiązujące na mojej sesji.
Nie musimy korzystać z każdej, jeżeli nie chcecie. ;>
https://docs.google.com/document/d/1J-H … l=pl&pli=1
new updates:
-12.12.2011 nowe zdolności i profesje
-14.06.2012 Rozwój Schematu Rozwoju
Ostatnio edytowany przez Kamil (2012-06-14 19:00:07)
Offline
A jak masz zamiar zrobić takie np. k7 przy szarży? bo k5 jeszcze ujdzie, k10/2, ale z tym k7 to już problem jest.
Nie ma takiej zdolności jak druzgoczący cios.
Rozumiem, że w rzemiośle dni testów odpowiadają kiepska jakość//zwykła//dobra//najlepsza ?
Czym są wymagane punkty sukcesu? Trzeba je łącznie osiągnąć w ciągu tworzenia broni? Co się stanie jeżeli ich zabraknie?
Masz moją zgodę na wyświetlanie moich treści, o ile oznaczysz je że są mojego autorstwa.
Na końcu powinno być >102, a nie <102 (teraz to wygląda jak gdyby wszystkie wyniki od 01 do 102 zabijały postać).
@DOWN
Ok, jak dotąd wszystko już rozumiem i nie mam pytań.
Ostatnio edytowany przez Maciek (2011-12-07 18:58:08)
Offline
k7 to k8. Jeżeli wypadnie 8, to rzucasz jeszcze raz i tak do skutku uzyskania innej liczby niż 8.
Druzgoczący cios to zdolność która będzie w dziale "Nowe Zdolności", czyli nowa zdolność.
W tabeli testów tak, chodzi o kiepska jakość//zwykła//dobra//najlepsza, przepraszam, że nie napisałem.
Punkty sukcesu to łączna ilość punktów sukcesu uzyskanych we wszystkich testach na dany przedmiot. Przy czym, np. -4 oznacza, że uda się zrobić przedmiot nawet mając 4 punkty porażki. Jeżeli Zabraknie punktów sukcesu, to albo przedmiot nie nadaje się do użytku, albo jakość spada na niższą, albo powoduje to poważne usterki w przedmiocie, np. kolczuga z poważną usterką będzie dawała 2 PZ, zamiast 3. Tabelę o tym też mam nadzieje stworzyć.
Dziękuję za pomoc w rozwoju nowych zasad.
Offline